loading...
هواداران چلسی
مهدی بازدید : 33 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
با آن كه سرمربي ايتاليايي چلسي دوست دارد همچنان در كنار شاگردانش در استمفورد بريج كار كند، ولي رم نيز يكي از گزينه‌هاي پيش روي اوست.

 آبي‌هاي لندن فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر را درخشان آغاز كردند. اما در ادامه نتوانستند روند خوب آغاز فصل خود را ادامه دهند. اين تيم هم اكنون پايين‌تر از منچستر يونايتد و آرسنال در مكان سوم جدول ليگ برتر ايستاده است. شكست يك بر صفر خانگي برابر مردان سرآلكس فرگوسن چلسي را در آستانه حذف از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا قرار داده است. تمام اين ناكامي‌ها باعث نمي‌شود تا كارلو آنچلوتي بخواهد لندن را ترك كند. هر چند گفته مي‌شود او براي مربيگري در اينتر به ايتاليا بازنخواهد گشت، اما رم گزينه‌اي ديگري است كه كارلتو آن را رد نكرده است.

بحث بازگشت اين مربي 51 ساله ايتاليايي به كشورش در روزهاي گذشته بارها و بارها در رسانه ها مطرح شده است. رم در صدر فهرست تيم‌هايي قرار دارد كه خواهان همكاري با مربي سال‌هاي پيش ميلان هستند. با اين حال لئوناردو سرمربي برزيلي اينتر پس از شكست سنگين اين تيم برابر شالكه در ليگ قهرمانان اروپا با خطر بركناري روبرو است. آنچلوتي در گفت و گويي با اسپورت مديا ست بازگشت به ميلان و نشستن روي نيمكت مربيگري اينتر را رد كرد و ابراز داشت: چنانچه اينتر پيشنهادي را ارائه كند، پاسخ من نه خواهد بود. با ميلان تاريخ را رقم زدم و نمي خواهم خلافش را انجام بدهم . هدف من ماندن در چلسي است، مي خواهم فصل بعد را هم به عنوان مربي در اين تيم كار كنم. مي‌توانم در آينده تصور مربيگري در رم را داشته باشم.

چلسي چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگي‌اش بازي رفت دور يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را با يك گل به منچستر يونايتد واگذار كرد. آنچلوتي با وجود اين شكست با ابراز خوشبيني ، گفت: همه ما بر اين باوريم كه در منچستر بار ديگر مي توانيم بر سر راهيابي به دور نيمه نهايي بازي كنيم.
مهدی بازدید : 30 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
سرمربي تيم فوتبال چلسي معتقد است بايد به عنوان مربي به كيفيت بازيكنان توجه كند نه هزينه‌اي كه باشگاه براي خريد آنها صرف كرده است.
گل نزدن تورس پس از حضور 12 ساعته در تركيب آبي‌هاي لندن سوژه رسانه‌هاي انگليسي شده است. برخي معتقدند تورس در چلسي قابليت‌هاي لازم را ندارد و آنچلوتي تنها به دليل اصرار رومن آبرامويچ به او بازي مي‌دهد.

سرمربي ايتاليايي چلسي با رد اين ادعا گفت: اگر احساس كنم حضور تورس در ديدار برگشت با منچستريونايتد مي‌تواند به موفقيت تيم كمك كند مسلما باز هم از او استفاده خواهم كرد.

آنچلوتي با رد شايعه‌هاي رسانه‌ها در مورد دخالت آبرامويچ براي حضور تورس در تركيب ثابت تيم هم اظهار كرد: من هرگز به اين موضوع حتي فكر هم نكرده‌ام. آبرامويچ انسان باهوشي است و هرگز از من چنين درخواستي نخواهد كرد.

وي ادامه داد: تورس شايد مقابل منچستريونايتد در ديدار برگشت سه شنبه به ميدان نرود. من بايد بازيكنان را بر مبناي كيفيت بازي و نياز تيم انتخاب كنم، نه هزينه‌اي كه باشگاه براي خريدشان صرف كرده است. من هر روز در تمرين بازيكنان را مي‌بينيم و عملكردشان را زيرنظر دارم و وضعيت جسماني و رواني آنها را بررسي مي‌كنم. تورس هم مسلما از اين مسائل آگاهي دارد.

تورس كه در ماه ژانويه و در تعطيلات نيم فصل از ليورپول راهي لندن شد تاكنون نتوانسته براي تيمش گلزني كند،‌ در حاليكه بيش از 12 ساعت در تركيب چلسي حضور داشته است.

سرمربي ايتاليايي‌ آبي‌هاي لندن درباره‌ي وضعيت رواني تورس هم گفت: به محض اين كه گل اول را بزند، همه چيز حل مي‌شود. نبايد بازيكن را با پولي كه دريافت كرده مورد سرزنش قرار دهيم و درباره‌ي او اينگونه قضاوت كنيم. من بارها با او صحبت كرده‌ام تا تمركزش را حفظ كند و با اعتماد به نفس در زمين حاضر شود. من از او نمي‌خواهم فقط گل بزند و نگران اين موضوع هم نيستم. هدف اصلي من اين است كه بتواند در تيم جا بيفتد و كار تيمي را به خوبي انجام دهد. البته نمي‌دانم او وقتي به ميدان مي‌رود واقعا چه احساسي دارد. چيزي كه من در تمرين مي‌بينيم اين است كه شرايط خوبي دارد؛ شاداب و سرحال است و با ساير بازيكنان شوخي مي‌كند. به همين دليل احساس مي‌كنم نيازي نيست درباره‌ي او نگران باشيم.

آنچلوتي مشكلات ليورپول را هم در ناآمادگي تورس بي تاثير ندانست و عنوان كرد: زماني كه او به تيم ما آمد 100 درصد آماده نبود. مشكل اصلي او زماني بود كه تابستان گذشته مصدوم شده بود و در حال حاضر وضعيتش بسيار بهتر شده است.
مهدی بازدید : 49 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
سرمربي تاتنهام شايعه‌ي مذاكره اش با سران باشگاه چلسي براي نشستن روي نيمكت آبي‌هاي لندن در فصلا آتي را رد كرد.

 هري ردنپ در گفت و گو با ديلي ميرر درباره‌ي شايعه‌ي مذاكره با سران باشگاه چلسي گفت: اين موضوع فقط يك فرضيه است و نمي خواهم خودم را درگيرش كنم. با هيچ يك از سران باشگاه چلسي هم مذاكره نداشته‌ام. هيچ كس هم از سوي باشگاه سراغم نيامده كه بخواهد از علاقه‌ي اين باشگاه براي حضورم روي نيمكت مربيگري صحبت كند.

سرمربي انگليسي تاتنهام كه از او به عنوان كانديداي اصلي هدايت تيم ملي انگليس پس از خروج كاپلو نام برده مي شود، ادامه داد: از شرايطم در تاتنهام راضي هستم. اينجا كار تمام نشده‌اي دارم كه بايد آن را به پايان برسانم.

ردنپ درباره‌ي عملكرد سنگربان تيمش و انتقادهايي كه به او وارد مي شود، هم اظهار كرد: هيچ مشكلي با گومز ندارم و هيچگاه نخواسته‌ام، او را از تيم بيرون بيندازم. او دروازه باني فوق العاده است و فقط بايد از او حمايت كرد تا اعتماد به نفسش تقويت شود. گومز تنها يك اشتباه داشت و آن هم دليل نمي شود كه از بازيكنم حمايت نكنم.
مهدی بازدید : 50 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پپ گواردیولا گزینه شماره یک باشگاه انگلیسى چلسى براى جانشینى «کارلو آنچلوتى سرمربى این تیم است

پپ گواردیولا گزینه شماره یک باشگاه انگلیسى چلسى براى جانشینى کارلو آنچلوتى سرمربى این تیم است. آنچلوتى پس از شکست تیم چلسى برابر منچستریونایتد و راه نیافتن به مرحله نیمه نهایى لیگ قهرمان اروپا به طور قطع از سرمربیگرى چلسى اخراج خواهد شد. رومان آبراموویچ مالک باشگاه چلسى به نظر مى رسد که صبر خود در مقابل این مربى ایتالیایى را از دست داده است. منابع نزدیک به آبراموویچ گفته اند که مالک چلسى به گواردیولا اعتقاد دارد و مى خواهد او را جانشین آنچلوتى کند. گواردیولا به تازگى قرارداد خود با تیم بارسلونا را به مدت ۱۲ماه تمدید کرده است اما در صورتى که این مربى کاتالان بخواهد به انگلیس بیاید این قرارداد مانع اقدام آبراموویچ نخواهد شد. این جمله گواردیولا که دوران او در بارسلونا بسر آمده هم قدرى خیال آبراموویچ را راحت کرده است. آنچلوتى تا هفته گذشته گمانه زنى ها درباره برکنارى خود را رد مى کرد ولى اواخر هفته گذشته همزمان با قوت گرفتن شایعات گفت: هیچ ایده اى درباره آینده خود در باشگاه چلسى ندارد

مهدی بازدید : 48 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
هافبك غنايي تيم فوتبال چلسي تصميمي براي ترك استامفوردبريج در تابستان سال جاري نگرفته است.

به نقل از روزنامه ديلي‌استار، فابين پي‌ويتا، مدير برنامه‌هاي مايكل اسين گفت: مايكل فصل بعد نيز بازيكن چلسي است. او مي‌خواهد به حضورش در لندن ادامه دهد. باشگاه نيز علاقمند به حفظ وي است.
اين مقام اظهارات فوق را پس از درج يكسري اخبار در نشريات مبني بر علاقمندي تيم‌هاي منچسترسيتي از ليگ برتر و نيز يوونتوس و آ.اس.رم ايتاليا بيان كرد.
وي ادامه داد: خيلي از تيم‌ها براي همكاري با مايكل علاقمند هستند،‌ولي او يك جواب مشترك به اين موضوع دارد. اين كه از بودن درچلسي احساس شور و رضايت مي‌كند.
وي ادامه داد: با توجه به تماس‌هاي كه با مديران چلسي داشتم، متوجه شدم‌ آنها چقدر از همكاري با موكل من خرسند هستند. تحت اين شرايط فضا براي ادامه كارش در استامفوردبريج مهيا است.

* فروكش يك جنجال خانوادگي
ستاره تكنيكي و آفريقايي خط مياني آبي‌ها كه اكنون براي ادامه حضور در غرب لندن علاقمند است، در خلال شش سال حضور در تيم صاحب‌نام انگليسي با افت و خيز‌هاي زيادي مواجه شده است.
وي كه در اوت سال 2005 درازاي 24.4 ميليون پوند از تيم المپيك ليون فرانسه به باشگاه تحت امر رومن آبراموويچ روسي منتقل شد، سال گذشته با دو اتفاق مهم در زندگي ورزشي و خصوصي خود روبرو شد.
دو اتفاقي كه پيش‌بيني مي شد در همكاري با چلسي اثر منفي به جاي گذارد. اولين مورد مصدوميت طولاني وي قبل از جام جهاني 2010 بود. اتفاقي كه باعث شد براي مدتي تيم از وجود بازيكني مثل او محروم بماند. حتي بحث حضورش در جام جهاني نيز منتفي شد.

اما مهم‌تر از آن، موردي كه فعاليت‌هاي وي را تحت‌الشعاع قرارداد،‌ انتشار يكسري اخبار از زندگي خانوادگي‌اش بود. اين بازيكن كه پس از طلاق والدينش، نزد مادر تا سن بلوغ زندگي كرده بود، وقتي پدرش اواخر زمستان گذشته هياهوي عجيبي به راه انداخت و فرزندش را دروغ‌گو خطاب كرد، به خاطر حفظ‌ آبرو و اعتبار ورزشي جانب سكوت اختيار كرد.
گستردگي چنين هياهويي آنقدر بود كه منابع رسانه‌اي انگليس از جنجال عجيب خانوادگي هافبك غنايي تيم چلسي‌ و شكايت پدرش عليه او خبر دادند. بعد نيز نوشتند پدرش مي‌خواهد عليه وي به دادگاه شكايت كند.
سرمنشا اين اخبار جنجالي همچنان كه گفته شد، انتشار يك مصاحبه از قول پدرش با شبكه‌اي راديويي درآكرا بود كه اظهار داشت:
آن بازيكني كه الان در چلسي حضور دارد، پسر من نيست. او را هيچ‌وقت نمي‌بخشم. نبايد اسم مرا روي خود داشته باشد، يا بايد فاميلي‌اش را تغيير دهد يا آنكه به دادگاه شكايت مي‌كنم. براي او واقعا متاسف هستم. او به اصطلاح فرزند من است،‌ اما پدرش را كاملا فراموش كرده است. ظاهرا به حرف‌هاي مادرش گوش داده كه خرجي مرا نپردازد.

پدر اين ستاره تكنيكي كه 2 سال پس از تولد فرزندش، ‌از همسر خود جدا شد، در فقر مطلق به سر مي‌برد كه اين هياهو خبري را راه انداخت.
وي افزود: واقعا براي چنين مردي كه دروغ مي‌گويد خرجي مرا مي‌پردازد و از من حمايت مي‌كند، متاسفم. به جاي او ، من در اين سال‌ها مورد حمايت كريايمه، مسئول استعداد‌يابي تيم چلسي در شهرمان قرار داشته‌ام.
من باعث آبرويزي مايكل نشدم. بلكه او باعث لطمه به اعتبار و آبروي من شده است.حداقل خوشحالم كسي كه نامم روي خود دارد، دارد بازي مي كند و براي مملكت افتخار مي‌آفريند، ‌اما بايد واقعيت را نيز گفت.
اكنون ستاره چلسي اميدوار است با فروكش جنجال‌ خانوادگي‌اش بتواند در آينده بخت بهتري براي همكاري مطلوبتر با تيم سال‌هاي گذشته‌اش بيابد.
مهدی بازدید : 47 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
چهارشنبه شب دو دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان برگزار شد که در آن آبی‌های لندن در خانه بیرمنگام میهمان بودند و تاتنهام در وایت هارت لین از آرسنال پذیرایی می کرد.

چلسی بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو پیروزی روحیه بخش در لیگ برتر کسب کرده و اکنون در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آبی پوشان چلسی شنبه شب 3 بر یک وست برومویچ را شکست دادند و شب گذشته هم با همین نتیجه مقابل بیرمنگام به برتری رسیدند. گل‌های این دیدار را به ترتیب مالودا (3 و 62) و کالو (26) برای چلسی و لارسن (76) از روی نقطه پنالتی برای بیرمنگام به ثمر رساندند.

در دیگر بازی شب گذشته جدال جذاب و نفسگیر تاتنهام و آرسنال در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در این بازی والکات خیلی زود و در دقیقه 5 بازی گل برتری توپچی‌ها را به ثمر رساند اما تنها دو دقیقه بعد رافائل فان در فارت بازی را به تساوی کشید. سمیر نصری در دقیقه 12 و فان پرسی در دقیقه 40 آرسنال را 3 بر یک پیش انداختند تا شاگردان ونگر به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار شوند. اما گل‌های دقیقه 44 تام هادلستون و رافائل فان در فارت که در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید باعث شد دو تیم امتیازات این دیدار را تقسیم کنند. به این ترتیب آرسنال به دلیل تفاضل گل کمتر و با توجه به پیروزی چلسی جایگاه دوم را به آبی‌های لندن داد.

جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان به شرح زیر است:
1- منچستریونایتد 70 امتیاز
2- چلسی 64 امتیاز - تفاضل گل 34+
3- آرسنال 64 امتیاز 64 امتیاز - تفاضل گل 32+
4- منچسترسیتی 56 امتیاز (یک بازی کمتر)
---------------------------------------------------------------------------
18- بلکپول 33 امتیاز
19- وستهام 32 امتیاز - تفاضل گل 19-
20- ولورهمپتون 32 امتیاز - تفاضل گل 20- (یک بازی کمتر)

مهدی بازدید : 52 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پس از آنكه ماروتا مدير داخلي يوونتوس از علاقه باشگاه براي به خدمت گرفتن آندره پيرلو سخن گفت، چلسي نيز نتوانست تمايل خود نسبت به جذب وي را پنهان كند.

به نقل از كوريره دلو اسپورت، ماروتا معتقد است در پايان فصل و بر اساس قانون بوسمن اين‌ هافبك كهنه‌كار راهي يووه خواهد شد.

باشگاه چلسي انگليس نيز پس از آنكه مشخص شد حضور پيرلو در يوونتوس در حال قطعي شدن است، خبر از علاقه‌اش براي جذب وي داد. اگر پيرلو به چلسي بپيوندد، پيرلو بار ديگر زير نظر كارلو آنچلوتي سرمربي پيشين خودكار خواهد كرد.

دستمزد اين بازيكن 31 ساله، 5 ميليون يورو براي هر فصل است ولي جذب وي با چنين دستمزد گزافي كار عقلاني به نظر نمي‌رسد. اگر پيرلو بخواهد به تيم ديگري برود، بايد دستمزدش را كاهش دهد.

باشگاه ميلان به آندره پيرلو اين اجازه را داده تا پيشنهادهاي دريافتي از ساير باشگاه‌ها را بررسي كرده و بهترين آن‌ها را انتخاب كند. در اين راستا سيلويو برلوسكوني مالك ثروتمند ميلان نيز در آخرين اظهارنظر خود اعلام كرده دوران بازي پيرلو در سن سيرو به پايان رسيده است.
پيرلو پيشينه بازي در تيم‌هاي برشا، رجينا و اينتر ميلان را نيز در كارنامه دارد.
مهدی بازدید : 41 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
خبرگزاري فارس: پس از آنكه ماروتا مدير داخلي يوونتوس از علاقه باشگاه براي به خدمت گرفتن آندره پيرلو سخن گفت، چلسي نيز نتوانست تمايل خود نسبت به جذب وي را پنهان كند.

به گزارش فارس و به نقل از كوريره دلو اسپورت، ماروتا معتقد است در پايان فصل و بر اساس قانون بوسمن اين‌ هافبك كهنه‌كار راهي يووه خواهد شد.

باشگاه چلسي انگليس نيز پس از آنكه مشخص شد حضور پيرلو در يوونتوس در حال قطعي شدن است، خبر از علاقه‌اش براي جذب وي داد. اگر پيرلو به چلسي بپيوندد، پيرلو بار ديگر زير نظر كارلو آنچلوتي سرمربي پيشين خودكار خواهد كرد.

دستمزد اين بازيكن 31 ساله، 5 ميليون يورو براي هر فصل است ولي جذب وي با چنين دستمزد گزافي كار عقلاني به نظر نمي‌رسد. اگر پيرلو بخواهد به تيم ديگري برود، بايد دستمزدش را كاهش دهد.

باشگاه ميلان به آندره پيرلو اين اجازه را داده تا پيشنهادهاي دريافتي از ساير باشگاه‌ها را بررسي كرده و بهترين آن‌ها را انتخاب كند. در اين راستا سيلويو برلوسكوني مالك ثروتمند ميلان نيز در آخرين اظهارنظر خود اعلام كرده دوران بازي پيرلو در سن سيرو به پايان رسيده است.
پيرلو پيشينه بازي در تيم‌هاي برشا، رجينا و اينتر ميلان را نيز در كارنامه دارد.

مهدی بازدید : 38 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
آبراموويچ: مورينيو بايد به خانه‌اش بازگردد

خبرگزاري فارس: مالك ثروتمند باشگاه چلسي از اراده جدي خود براي بازگرداندن مورينيو خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، رومان آبراموويچ كه در چند ماه اخير به خاطر مسائل مالياتي به شدت از سوي روسيه تحت فشار قرار گرفته گفت: هر مربي در خانه خودش آرامش دارد و نمي‌شود باور كرد كه مربي بزرگي مثل مورينيو تنها به خاطر پول در جهان فوتبال آواره باشد. مورينيو بايد به خانه خودش بازگردد و من بي صبرانه در انتظار مورينيو هستم.
وي ادامه داد: رئال مادريد جاي خوبي براي مورينيو نيست و او فشار غير منطقي اين همه هوادار را به قيمت مشكلات خانوادگي و از بين رفتن بهترين روزهاي زندگي خود تحمل مي‌كند. در لندن بهترين زندگي و آرامشي مثال زدني در انتظار مورينيو است.

مهدی بازدید : 40 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

سایت گل- حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی، در شهر رم، شایعه حضور او در باشگاه رم به عنوان سرمربی در فصل آینده را قوت بخشید.

آینده این مربی ایتالیایی در استمفوردبریج با توجه به حذف دوباره چلسی از این رقابت ها در هاله ای از اابهام قرار گرفته و همین مسئله موجب شده تا شایعه حضور او در باشگاه  رم قوت بگیرد. همچنین فصل پر فراز و نشیبی که آبی ها در رقابت های این فصل لیگ برتر تجربه کرده اند موجب شده تا رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، به دنبال گزینه جدیدی برای هدایت تیمش باشد.

به گزارش خبرگزاری آنسا، آنچلوتی اکنون در شهر رم است و همین مسئله موجب شده تا بحث پیوستن او به باشگاه رم بار دیگر به جریان بیفتد. آنچلوتی از مدت ها پیش اعلام کرد دوست دارد زمانی هدایت جالوروسی که در دوران بازی مدت ها پیراهن آن را به تن کرد، به عهده بگیرد.

با این وجود از سوی دیگر گفته می شود که کارلتو برای انجام کارهای شخصی به رم رفته و جلسه ای با مدیران رم نداشته و تنها روی بازی حساس چلسی مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر تمرکز دارد.

چلسی در حال حاضر سه امتیاز با منچستریونایتد فاصله دارد وپیروزی در دیدار یکشنبه می تواند آنها را به قهرمانی امیدوار کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,928