loading...
هواداران چلسی
مهدی بازدید : 45 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
         چلسی 0 - 0 فولهام در حضور مورینیو

                                      


سلام بر همه من اومدم یه سر کافی نت تا یه سر به وبلاگ بزنم دیدم که قالب پریده و بعد این که من رفتی فقط دو تا سه پست دادن و این خیلی بده نمیدونم این نویسنده ها کجا رفتند و باز چرا بد قولی کردند مگه شما قول نداده بودید ها پس چرا این طوری شده بود؟؟؟؟

خب از بازی دیشب بگم دیشب که داشت نود نشون میداد و بازی ما رو نشون میداد و من مجبور شدم تا اخبار فردا منتظر بمونم تا بفهمم چند چند کردیم و بعد که گفتند 0-0 شد خیلی ناراحت شدم ولی بعدش که دیدم دمپسی دقیقه ی 93 پنالتی رو زد و پیتر گرفت خیلی خوشحال شدم که نباختیم.


ترکیب ما در بازی دیشب


چک - اشلی کول - ایوانوویچ - تری - داوید لوئیز - لمپارد - رامیرز - اسیین - مالودا - انلکا(کالو) - تورس(دروگبا)

ذخیره ها : تورنبول - میکل - فرییرا - مک ایچران - سالا


بهترین بازیکن میدان در این دیدار هانگلند و داوید لوئیز شد(البته اصلی هانگلنده) که خیلی دیشب خوب کار کرد و بدترین هم فرناندو تورس شد

دو خریدمون یکیش دیشب بهترین شد و دیگری بدترین جالبه ها

ولی تورس هنوز جا نیفتاده تو تیم و من میگم که دوباره اوج میگیره.


نکته ی جالب این بود که خوزه کبیر هم اومده بود ورزشگاه و این بازی رو از نزدیک نگاه میکرد این یعنی هنوز عاشق چلسیه و خودشم بارها و بارها گفته .

اتفاق مهم بازی در دقیقه 93 روی داد که داوید لوییز که شب درخشانی را سپری کرده بود، روی کلینت دمپسی که فراری عالی را روی یک ضدحمله ترتیب داده بود خطا کرد و این خطا منجر به پنالتی شد. دمپسی پشت توپ ایستاد ولی توپ را مستقیما به سمت چک زد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


خب ما هم بریم و به کارمون برسیم فقط این نکته رو بگم که بازی بعدیمون با اورتون در بازی تکراری جام حذفیست

نویسنده ها بیدار شیددددددددددد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 1,906