loading...
هواداران چلسی
مهدی بازدید : 43 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


خــــانـــــه

- در کوبهام چطور می گذرانی؟

    من در رختکن ساکت هستم و سریع آماده می شوم ، معمولا با بازیکنان اهل پرتغال و برزیل در گوشه ای هم صحبت می شوم . ساکت و آرام بودن را دوست دارم.

- کدام یکی از همتیمی هایت دونشبه تورا تحت تاثیر قرار داد؟

    دیوید لوئیز به خوبی بازی کرد و یک توپ فوق العاده به تورس رساند که یکی از موقعیت های جدی ما بود ، او به خوبی کارش را انجام داد.

- آیا شده است که بازی کردن در شلوغی حواست را پرت کرده باشد؟

    من عاشق بازی کردن در استمفوردبریج هستم و هواداران خیلی خوب هستند ، آنها همیشه ما را حمایت کرده اند، زمانی را دوست دارم که آنها نام مرا صدا می زنند.

- چه چیزی در بین دو نیمه برایت خاطره انگیز بوده است؟

    بر می گردد به ادینسون لائو ، در سانتوس نخستین باشگاه من در برزیل ، او همیشه با بازیکنان ، داوران دعوا داشت و پرخواش می کرد و نیروی زیادی برایش می گذاشت ، او مرد خوبی است اما کمی دیوانه است .

- "خانه" برای تو چه معنی ای دارد؟

    از نظر فوتبالی و تیم ، تمرین کردن و زندگی کردن در تیم ، زندگی ما تنها چیزی که هواداران می بینند نیست اما باشگاه نیز هر آنچه که لازم داریم که احساس کنیم در خانه هستیم را برایمان فراهم کرده است.


- از چه ورزش دیگری لذت می بری؟

    من کمی به والیبال علاقمندم و فوتبال ساحلی را دوست دارم چرا که مانند ورزشهای دیگر نیست . من زمانی که در برزیل بودم روی شن چندین بار بازی کرده ام و بسیار لذت بخش است . شاید بعد از فوتبال بازی کردن به بازی کردن فوتبال ساحلی مشغول شوم.

- استعداد دیگری داری که کسی از آن اطلاع نداشته باشد؟

خیر ، من موسیقی را دوست دارم اما نمی توانم سازی بنوازم.

- برای آرامش گرفتن به کجا می روی؟

من دوست دارم که با دخترانم به مرکز خرید وستفیلد بروم ، من هر روز فکر می کنم که برای آنها چیزی باید بخرم.

- دوست مشهوری داری؟

خیر ، من دوست مشهوری ندارم به غیر از دوستانی که در لندن دارم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 1,900