loading...
هواداران چلسی
مهدی بازدید : 46 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
                                                   آرسنال 2 - 1 بارسلونا


                        

دیداری که بسیار جذاب و دیدنی بود من خودم قبل از بازی و خیلی قبل تر هم گفتم که ارسنال این بازی رو میبره و صعود میکنه فعلا که برد حالا تا صعود باید صبر کنیم.

واقعا خیلی حال کردم از باخت از چهره های گواردیولا - مسی - اینیستا - ژاوی و ....

در دیداری که اول بارسا گل زد و ... و...

حالا از بازی بگم بارسا توسط ویا گل اول رو زد و نیمه ی اول تموم شد

بعدم ارسنال دو تا گل زد و بازی تموم شد با گل های فن پرسی و آرشاوین.

گل فن پرسی حرف نداشت زاویه بسته طوری که والدز خشک شده بود و گل آرشاوین هم که هر چی بگم کم گفتم یه گل زیبا و کلاسیک که بازم والدز رو خشک کرد.

آرسنال 2-1 بارسلونا نتیجه ای خوب و قاطع و ...(امشب من خیلی خیلی خوشحال هستم از برد شیرین ارسنال مقابل بارسا.

در شبی که نصری بهترین بازیکن و جورو بدترین بازیکن میدان شدند


                                    رم 2 - 3 شاختار


                   

دیداری که بعد از بازی ارسنال و بارسا به طور تاخیری از شبکه ی 3 پخش شد و منم کامل این بازی رو دیدم زیاد درباره ی این دیدار حرف ندارم فقط خوشحالم که باشگاهی از اکراین تونسته این بازی رو ببره

گلهای شاختار رو : جادسون - کاستا و لوئیز آدریانو

و گلهای رم رو هم : پروتا و منز به ثمر رسوندند


                                                         میلان 0 - 1 تاتنهام


                  

از این نتیجه از یک جهت خوشحالم و از یک سوی دیگر هم ناراحت

خوشحال به این خاطر که یک تیم انگلیسی برد رو بدست آورده و ناراحت هم به این خاطر که میلان تیم محبوب منه.

تک گل این دیدار رو پیتر کراوچ زد

البته زلاتان در دقیقه ی نود یک گل زد ولی افساید بود

دیداری که گتوزو همه کار کرد و باید منتظر محرومیتی هم باشه


                                   والنسیا 1 - 1 شالکه


                  

از این نتیجه هم خوشحالم اول به این خاطر که تیمی اسپانیایی در آستانه ی حذفه و دوم به این خاطر که گلزن شالکه در این بازی اسطوره ی مورد علاقه ی منه.

گل والنسیا رو سولدادو زد

و گل شالکه رو اسطوره ی مورد علاقه ی من رائول گنزالس به ثمر رساند

جالب اینه که در پایان بازی هم رائول به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد



خب ما هم بریم بعد از این خبرا البته تیم ما چلسی سه شنبه ی آینده بازی داره با کپنهاگن

این همکاران ما هم که به قولشون وفا نکردند و تا دیدند من رفتم اونا هم غیب شدند امیدوارم دلیل خوبی برای محو خودشون داشته باشند که هر دلیلی هم باشه....

جدول لیگ رو اپدیت کنید من میرم دیگه نیستم ها تا یه مدت نیام دوباره...

خب حرفای دلم رو زدم ما بریم عزت زیاد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,907