loading...
هواداران چلسی
مهدی بازدید : 35 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
سلام همونطور که بازی دیشب با تاخیر رو دیدین ما بازی رو ۲-۰ بردیم در زمین حریف و میلاد هم توضیحات از بازی گذاشت حالا بریم سراغ بقیه ی ماجرا...

اول بربم سراغ مصاحبه سرمربی کپنهاگن در مورد بازی دیشب

ما به تيمي باختيم که بهتر بازي کرد. آنها قوي تر از ما بودند. ما اشتباهات تاکتيکي زيادي مرتکب شديم.

 البته ما هم موقعيت هايي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. بعضي از بازيکنان ما نتوانستند بهترين بازي شان را ارائه دهند.

 شايد استفاده از جاسپر گرونشر در ميانه زمين خيلي خوش بينانه بود، البته او تلاش زيادي انجام داد. وقتي ما توپ را از دست مي داديم، او نمي توانست به خوبي در کارهاي دفاعي شرکت کند."

 علي رغم شکست 2-0 در خانه، مربي دانمارکي همچنان به صعود تيمش به مرحله بعد رقابت ها اميدوار است.

 " به رم به خوبي چلسي نيست اما شاختار موفق شد در خانه حريف به پيروزي برسد، پس اين مسئله غيرممکن نيست. امشب ما در سطح هميشگي مان نبوديم."

واقعا برات متاسفام تو ما رو با رم مقایسه میکنی؟؟؟!!!

مهدی بازدید : 37 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
بازي با کپنهاگن تجربه خوبي بود. درعين تيم من کيفيت خوبي نيز ارائه کرد. ما روي بازي خود تمرکز کرديم. خيلي خوب نيز خود را مهياي اين ديدار کرديم. از اين رو با بهترين سطح آمادگي رواني وارد بازي شديم. سپس شاگردانم با جديت بالا کار کردند و بازي خوبي از خود نشان دادند. با اين حال بايد مراقب بازي برگشت باشيم.
وي شب گذشته تيمش در ديدار خارج از خانه با کپنهاگن دانمارک به برتري دو بر صفر رسيد. در اين بازي که از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان انجام شد، زننده هر دو گل ياران وي، نيکولا آنلکاي فرانسوي بود.

آنچلوتي افزود: چون مي‌خواهيم بهترين کيفيت ممکن را ارائه دهيم، تمرکز کرديم. بايد اين حالت را حفظ و تقويت کنيم. چون پس از نتايج نامطلوب چند هفته گذشته،‌بايستي اميدوارانه به آينده بنگريم.
وي در مورد آنلکا عنوان کرد: نيکولا کارش را خوب انجام داد و دو گل زد.تورس هم چون در بازي جام حذفي ماقبل اورتون نبود، سرحال‌ نشان داد و بازي‌اش کاملا به چشم آمد.او کليد بازي امروز ما بود. هميشه خطرناک نشان داد و با بدشانسي نيز مواجه شد که به گل نرسيد.

مهدی بازدید : 28 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

کپنهاگن 0- چلسی 2؛ پیروزی ارزشمند آبی پوشان در دانمارک

دو گل از آنلکا کافی بود تا چلسی در دیدار رفتش در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی ارزشمندی برسد.

 
چلسی در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در دانمارک میهمان اف سی کپنهاگن بود و دو گل از آنلکا باعث شد تا آنچلوتی و شاگردانش به پیروزی ارزشمندی در خارج از خانه دست یابند.

چلسی با ترکیب چک، کول،تری، ایوانوویچ، بوسینگوا، لمپارد،مالودا، رامیرس، اسین ، تورس و آنلکا به مصاف تیم میزبان رفت و چلسی از همان دقایق ابتدایی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. بازیکنان تیم میزبان و به ویژه مدافعان این تیم با دستپاچگی بازی می کردند و عملکرد ضعیف آنها باعث شد تا تنها 16 دقیقه بتوانند دروازه شان را بسته نگاه دارند.جسپر گرونکائر، توپ را به نیکلا آنلکا رساند و همین فرصت کافی بود تا ستاره فرانسوی اولین گل بازی را به ثمر برساند.همین گل کافی بود تابازیکنان چلسی بیش از پیش کنترل بازی را در دست بگیرند.

نیمه اول با تک گل آنلکا به پایان رسید و تیم میزبان با اختلاف یک گل به رختکن رفت. چلسی کنترل توپ و میدان را در دست داشت و گرچه نمایش خیره کننده ای را به اجرا نگذاشت ولی تیم برتر میدان بود.

با آغاز نیمه دوم تنها 10 دقیقه زمان لازم بودتا چلسی به گل دومش برسد.آنلکا با پاسی تماشایی که از لمپارد دریافت کرد دروازه تیم میزبان را برای بار دوم گشود تا خیال آنچلوتی راحتتر شود.

هواداران چلسی که در ورزشگاه حاضر بودند بعد از گل دوم تیمشان شعار« ما به ومبلی می رویم» را سردادند.

در دقیقه 73 بازی نیکلا آنلکا،زننده هر دو گل مسابقه جای خود را به دیدیه دروگبا داد و در دقیقه 85 فلوران  مالودا از زمین خارج شده و یوری ژیرکوف به ترکیب تیم چلسی آمد.

در وقتهای اضافه هم فرناندو تورس جایش را به سالمون کالو داد .با وجود این تعویضها تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد تا چلسی به لطف دو گل نیکلا آنلکا به پیروزی ارزشمندی دست یابد و کار برایش در دیدار برگشت در ورزشگاه استمفورد بریج راحت تر شود.


و اما در ادامه کارلتو نظرش راجع به خرید جدیدش یعنی تورس رو اینگونه بیان کرده :


 تورس شنبه شب بازی مقابل اورتون بازی نکرده بود ولی آنلکا در وقتهای اضافه آن بازی حاضر بود. به خاطر همین حس کردم که تورس قبراق تر است. آنلکا در دیدار سه شنبه بازی فوق العاده ای را ارائه داد و به دو گل رسید ولی تورس کلید این پیروزی بود؛ او همیشه خطرناک است. تورس بدشانس بود که نتوانست به گل برسد  ولی بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت.

مهدی بازدید : 32 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
كاپيتان آبي‌ها يكي از 10 چهره مناقشه برانگيز تاريخ فوتبال است. كسي كه هم طرفداران پروپا قرصي دارد و هم دشمناني خوني. اما به هر حال او يكي از بهترين مدافعان مياني جهان در چند دهه اخير است، بازيكني كه بارها براي جلوگيري از باز شدن دروازه تيمش سرش را جلوي توپ قرار داده است.البته نمايش‌هاي اين فصل تري بازتابي از وضعيت كلي باشگاه چلسي بوده است. در بعضي از بازي‌ها خيلي خوب و در بعضي ديگر خارج از استاندارد هميشگي بود. اما اگر آنها مي‌خواهند در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان به جايي برسند، بايد تري بار ديگر به همان مدافع نفوذ ناپذير و مقتدر فصول گذشته تبديل شود. مطمئنا جي تي هنوز خاطره تلخ فينال مسكو و پنالتي كه از دست داد را در ذهن دارد و همين مي‌تواند انگيزه او را براي رساندن تيمش به فينال امسال ويمبلي افزايش دهد.
مهدی بازدید : 59 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
با ورود فرناندو تورس به استمفوردبريج، به نظر مي‌رسد آنچلوتي توجه كمتري به‌اين مهاجم باتجربه ساحل عاجي دارد اما او هنوز ويژگي‌هايي دارد كه مي‌تواند در رسيدن آبي‌ها به موفقيت بسيار موثر باشد. حتي اگر كارلتو نخواهد از دروگبا در تركيب اصلي استفاده كند، حضور او در يك سوم پاياني بازي نيز مي‌تواند بسيار تاثيرگذار باشد. دوندگي زياد، سماجت و قدرت‌بدني مناسب او مي‌تواند مدافعان حريف را به دردسر بيندازد.
مهدی بازدید : 31 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
به ‌اين ستاره غنايي به دليل قدرت و سرعتش لقب «قطار» داده بودند اما به نظر مي‌رسد او نيز مانند چلسي در چند ماه اخير از ريل خارج شده است. او در دو فصل اخير با مصدوميت‌هاي زيادي از ناحيه زانو مواجه بوده و هر بار براي 6-5 ماه از ميادين دور بوده است. به همين دليل خيلي طبيعي بود وقتي در پاييز به ميادين بازگشت، درخشش سابق را نداشته باشد.

اما او در ديدار مقابل اورتون وقتي به عنوان بازيكن ذخيره راهي ميدان شد، نشان داد كه اگر آماده باشد، مي‌تواند قدرت دوچنداني به خط مياني آبي‌ها بدهد.
مهدی بازدید : 28 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
آبي‌ها مدت‌ها بود كه به دنبال يك مهاجم جديد بودند و البته هميشه به خريد فرناندو تورس فكر مي‌كردند. اين پسرك اسپانيايي سرانجام با 50 ميليون پوند راهي استمفورد بريج شد و اكنون نوبت آنچلوتي است كه تيمش را با آرايشي روانه ميدان كند كه تورس بهترين عملكرد را در آن داشته باشد.

تورس در ديدارهايي كه تاكنون براي چلسي انجام داده چندان متقاعد كننده نبوده است اما او هميشه نشان داده برابر مدافعان بزرگ و در بازي‌هاي مهم، نمايش بهتري دارد. شايد حضور در ليگ قهرمانان بار ديگر بتواند او را به روزهاي خوبش برگرداند.
مهدی بازدید : 32 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
يكي از گلزن‌ترين ‌هافبك‌هاي تاريخ ليگ‌برتر. بازيكني كه مي‌توان علاوه بر پاس گل‌هاي عالي، روي گلزني‌اش نيز حساب كرد. او بعد از يك جام‌جهاني اسف‌بار با سه شيرها، بسياري از بازي‌هاي اين فصل تيمش را به دليل عمل جراحي از دست داد.

بعد از بازگشت به ميادين نيز هنوز نتوانسته خاطرات خوب گذشته را تكرار كند، هرچند در ديدار اين هفته مقابل اورتون، نمايش به مراتب بهتري از ديدارهاي قبلي داشت. آبي‌ها براي رسيدن به مراحل بالاتر چمپيونزليگ به يك لمپارد آماده‌تر نياز دارند
مهدی بازدید : 44 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


خــــانـــــه

- در کوبهام چطور می گذرانی؟

    من در رختکن ساکت هستم و سریع آماده می شوم ، معمولا با بازیکنان اهل پرتغال و برزیل در گوشه ای هم صحبت می شوم . ساکت و آرام بودن را دوست دارم.

- کدام یکی از همتیمی هایت دونشبه تورا تحت تاثیر قرار داد؟

    دیوید لوئیز به خوبی بازی کرد و یک توپ فوق العاده به تورس رساند که یکی از موقعیت های جدی ما بود ، او به خوبی کارش را انجام داد.

- آیا شده است که بازی کردن در شلوغی حواست را پرت کرده باشد؟

    من عاشق بازی کردن در استمفوردبریج هستم و هواداران خیلی خوب هستند ، آنها همیشه ما را حمایت کرده اند، زمانی را دوست دارم که آنها نام مرا صدا می زنند.

- چه چیزی در بین دو نیمه برایت خاطره انگیز بوده است؟

    بر می گردد به ادینسون لائو ، در سانتوس نخستین باشگاه من در برزیل ، او همیشه با بازیکنان ، داوران دعوا داشت و پرخواش می کرد و نیروی زیادی برایش می گذاشت ، او مرد خوبی است اما کمی دیوانه است .

- "خانه" برای تو چه معنی ای دارد؟

    از نظر فوتبالی و تیم ، تمرین کردن و زندگی کردن در تیم ، زندگی ما تنها چیزی که هواداران می بینند نیست اما باشگاه نیز هر آنچه که لازم داریم که احساس کنیم در خانه هستیم را برایمان فراهم کرده است.


- از چه ورزش دیگری لذت می بری؟

    من کمی به والیبال علاقمندم و فوتبال ساحلی را دوست دارم چرا که مانند ورزشهای دیگر نیست . من زمانی که در برزیل بودم روی شن چندین بار بازی کرده ام و بسیار لذت بخش است . شاید بعد از فوتبال بازی کردن به بازی کردن فوتبال ساحلی مشغول شوم.

- استعداد دیگری داری که کسی از آن اطلاع نداشته باشد؟

خیر ، من موسیقی را دوست دارم اما نمی توانم سازی بنوازم.

- برای آرامش گرفتن به کجا می روی؟

من دوست دارم که با دخترانم به مرکز خرید وستفیلد بروم ، من هر روز فکر می کنم که برای آنها چیزی باید بخرم.

- دوست مشهوری داری؟

خیر ، من دوست مشهوری ندارم به غیر از دوستانی که در لندن دارم.
مهدی بازدید : 29 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

سلام به همه فهرست 25 نقل و انتقال گران قیمت جهان با پایان نقل و انتقالات سال 2010-2011 مشخص شد.

راستی بچه ها این رو هم بگم که بازی امروزمون با بیرمنگام کنسل شده بخاطر این که فردا آرسنال با بیرمنگام در فینال جام اتحادیه با هم بازی میکنند و نمیشه که تو دو روز دو بازی انجام داد دیگه

و به این ترتیب بازی بعدیمون با منچستریونایتد سه شنبه ی جاری از بازی های عقب افتاده ی لیگه


خب از بحث اصلی خارج نشیم

در این فهرست همونطور که از قبل هم معلوم بود فرناندو در صدر قرار داره 


1- فرناندو تورس، اسپانيايي، از ليورپول به چلسي انگليس، رقم : 58ميليون و پانصد هزار يورو

2- آندي کارول، انگليسي، از نيوکاسل به ليورپول انگليس، رقم: 41 ميليون يورو

3-داويد ويا، اسپانيايي، از والنسيا به بارسلونا اسپانيا، 40 ميليون يورو

4-ادين ژکو، بوسنيايي، از ولفسبورگ آلمان به منچسترسيتي انگليس، رقم: 37 ميليون يورو

5- آنخل دي‌ماريا، آرژانتيني،‌ از بنفيکا پرتغال به رئال‌مادريد اسپانيا، رقم : 33 ميليون يورو

6-يحيي توره، ساحل عاجي، از بارسلونا اسپانيا به منچسترسيتي انگليس،‌رقم 30 ميليون يورو

7-ماريو بالوتلي، ايتاليايي، از اينترميلان ايتاليا به منچسترسيتي انگليس، رقم:29 ميليون و 500 هزار يورو

8- داويد سيلوا، اسپانيايي، از والنسيا اسپانيا به منچسترسيتي انگليس، 28 ميليون 750 هزار يورو

9-لوئيس سوارز، اروگوئه‌اي، از آژاکس هلند به ليورپول انگليس، رقم: 26 ميليون و پانصدهزار يورو

10-ديويد لوييز، برزيلي، از بنفيکا پرتغال‌به چلسي انگليس، رقم: 25 ميليون يورو

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,902